Svensk översättning av 'Du lebst'

Slänger in en till svensk översättning, denna gången på låten 'Du lebst' vilket betyder 'Du Lever'.

Du lever i mig,

Du är fortfarande här,

Jag känner dig fortfarande,

Så djupt i mig,

Dem säger mig,

Att du är borta för evigt,

Men jag tror dem inte,

Du gömde bara dig själv,

Väldigt långt borta,

Kom till, Kom till, Kom tillbaka.



Du är saknad, du är saknad så mycket,

Din sista kyss är redan för så länge sen,

Vi kunde vara tillbaka,

Vi kommer bli lyckliga,

Och så hittar du mig,

Låter mig aldrig mer vara ensam,

Och vi förblir lyckliga,

Kom till, Kom till, Kom tillbaka,



Någonstans, någongång,

Om du kommer igen, förstår sig själv,

Och sen ser du på mig,

Och jag kommer gå med dig, gå med dig,


Du lever inte i mina drömmar,

Du lever, jag vet det ganska riktigt,

Du lever, kom tillbaka nångång,

Du lever, jag kan alltid lita på dig,

Du lever, djupt inom mig,

Du lever, alldeles ensam bara för mig,

Du lever, jag väntar förevigt,

Du lever, och jag vet att du kommer hitta mig,

svensk översättning av; xInDieNachtx


Kommentarer
Postat av: mathilda

Tack så mkt för ALLA översättningar<3!

älskar lafee så mkt!

2009-02-26 @ 19:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0