Svensk översättning på 'Jetzt erst Recht'

Kass uppdatering men det har helt enkelt inte hänt så mycket på sistone! html funktionen funkar inte för mig så jag får inte upp några bilder eller videos. *Mummlar irriterat* och nu har även snön kommit till sorunda. men det här ju inte hit.
Slänger in en svensk översättning i brist på annat!
Läs och njut, "Jetzt erst recht"

Jag har aldrig menat att jag kan,

Så många har sagt att jag ska ge upp,

Hur ofta har jag hört "hon klarar det inte"

Dom har sagt att det är för mycket för mig,


Jag var nära på att tro dem,

Fast jag ger aldrig upp,

Nu är tiden här,


Jag är jag och nu går jag min väg,

Som vinden blåser går jag min väg,

Jag är ung men inte dum och ingen vet bättre än jag,

Vem är jag och vad vill jag därefter?

Nu är tiden här,

Här är jag och jag tror på mig själv,

Jag går min väg men min vilja ändras inte,

Jag lever min dröm och jag låter mig inte väckas,

Jag stannar här - Jag lovar.

Nu är tiden här,


Mitt i stormen har jag ingen rädsla,

Jag står på mig och lyssnar hela tiden,

Hundratusentals gånger och dem ger mig fortfarande skit,

Jag bryr mig inte, jag är inte ensam,


Jag har trott på mig själv,

Jag ger inte upp,

Nu är tiden här,


Jag är jag och nu går jag min väg,

Som vinden blåser går jag min väg,

Jag är ung men inte dum och ingen vet bättre än jag,

Vem är jag och vad vill jag därefter?

Nu är tiden här,

Här är jag och jag tror på mig själv,

Jag går min väg men min vilja ändras inte,

Jag lever min dröm och låter mig inte väckas,

Jag stannar här - Jag lovar.


Nu är tiden här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0