Svensk översättning på "Wer bin ich?"

Översättning på "Wer Bin Ich"


Jag kan inte sova,

Mitt huvud är fullt av tankar av dig,

Ingen måne för oss,

Svart är natten,

Och du drömmer bredvid mig,

Jag kan inte få igen ögonen,

Jag söker rädsla för annars kommer jag sakna dig,


Jag vill inte drömma,

Ingen dröm kan vara så vacker,

Som det här ögonblicket,

Vad har jag gjort för att förtjäna dig?

Är jag verkligen värd dig?


Vem är jag?

Varför vill du ha mig?

Före dig var varje dag för lång,

Och nu lever jag varje sekund - Med dig


Inom mig går tusen av solar upp,

Jag hoppas att det aldrig,

Slutar utan dig,

Vad har jag gjort för att förtjäna dig?

Är jag verkligen värd dig?


Vem är jag?

Att jag rakt in i ditt hjärta gick - Varför?

Vem är jag?

Att jag är den ända du älskar - Varför?

Jag är här bredvid dig,

Varför vill du ha mig?


Varför är jag den enda?

Varför säger du till mig,

Jag älskar dig,

Varför är jag den enda?

Varför är jag den enda?

Varför är jag den enda?

Varför älskar du mig?


Svensk översättning av; xInDieNachtx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0