Normalerweise svensk översättning

Jag har tackat den kära guden,
Att du är vid mig nu (saknar dig ofta)
Gjorde mig så lycklig,
Har bara tänkt på dig,
Dag och Natt,
Hur ofta har du sagt mig,
Du älskar bara mig (jag älskar dig)
Hur ofta har jag hört,
Att jag är den enda,
Ditt pris,

Jag vill gå med dig på 7 moln, flyga,
Få alla mina barn av dig,
Trodde aldrig att du var en lögnare,
Och därför visar jag dig, vad hämd är,
För att du är en sugare,

Normalt kan jag inte se blod,
Men med ditt går det bättre,
Normalt vill jag inte se blod,
Men med dig kan jag inte gå vidare,
Normalt kan jag inte se blod,
Men det är vackert vad dumhet bevisar,
Du lider för mycket,

Och står hela världen emot dig igen (jag älskade dig)
Jag höll hårt i det,
På våran kärlek trott,
Trott på dig,
Jag var ärlig mot dig,
Du visste allt om mig (och jag inget om dig)
Jag har alltid trott,
Att det bara händer med andra,
Men inte med oss,

Jag vill gå med dig på 7 moln, flyga,
Få alla mina barn av dig,
Trodde aldrig att du var en lögnare,
Och därför visar jag dig, vad hämd är,
För att du är en sugare,

Normalt kan jag inte se blod,
Men med ditt går det bättre,
Normalt vill jag inte se blod,
Men med dig kan jag inte gå vidare,
Normalt kan jag inte se blod,
Men det är vackert vad dumhet bevisar,
Du lider för mycket,

Jag har vaknat,
Och har förstått allt brutalt,
Tyvärr är det ditt fel,
Vad som händer med dig nu,

Normalt kan jag inte se blod,
Men med ditt går det bättre,
Normalt vill jag inte se blod,
Men med dig kan jag inte gå vidare,
Normalt kan jag inte se blod,
Men det är vackert vad dumhet bevisar,
Du lider för mycket,

Normalt kan jag inte se blod,
Men med ditt går det bättre,
Normalt vill jag inte se blod,
Men med dig kan jag inte gå vidare,
Normalt kan jag inte se blod,
Men det är vackert vad dumhet bevisar,
Du lider för mycket,

Svensk översättning av; xInDieNachtx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0