Svensk översättning av "Ich bin Ich"

Dagen till ära (Idag släpptes Ring Frei) så slänger jag ut lite översättningar, Här kommer en på låten Ich bin ich, som betyder jag är jag.

Ich bin Ich (Jag är jag)

Jag känner mig förlorad ensam,
Snälla håll mig hårt,
Jag är så svag och liten,
Kom, stanna här med mig,
Jag behöver dig så mycket,
När jag förlorar mig själv i mörkret,
Kom inte för nära,
Jag mår bra nu,
Jag kommer ensam,
Jag är stark,
Du är svag,
Snälla, släpp mig loss,
Jag vet att jag är svår att förstå,

Snälla gå, stanna vid mig,
Är rätt komplicerat,

Jag är flicka jag är fru,
Ibland ängel ibland djävul,
Jag är het jag är iskall,
Ibland ung och ibland gammal,
Ibland dum ibland smart,
Jag är sur jag är söt,
Ibland snäll ibland elak,
Vill du allt eller inget?
Sån är jag,
Vill du allt eller inget?
Jag är jag,

Jag vet inte, vad du kräver imorgon,
Om jag är nervös,
Eller ganska mjuk och blir kär,
Ibland hårt ibland ganska mjukt,
Du känner mig precis,
Allt ska hända direkt och nu,
Himlen för dig,
Och ibland helvetet,
Eller det vill jag inte heller,
Vad är normalt?
Jag är som jag är,
Fast alltid för dig där,

Snälla gå, stanna vid mig,
Är rätt komplicerat,

Jag är flicka jag är fru,
Ibland ängel ibland djävul,
Jag är het jag är iskall,
Ibland ung och ibland gammal,
Ibland dum ibland smart,
Jag är sur jag är söt,
Ibland snäll ibland elak,
Vill du allt eller inget?
Sån är jag,
Vill du allt eller inget?
Jag är jag,

Ibland stygg ibland rar,
Flyger högt och faller djupt,
Ibland orättvis ibland rättvis,
Ibland bra ibland dålig,

Jag är flicka jag är fru,
Ibland ängel ibland djävul,
Jag är het jag är iskall,
Ibland ung och ibland gammal,
Ibland dum ibland smart,
Jag är sur jag är söt,
Ibland snäll ibland elak,
Vill du allt eller inget?
Sån är jag,
Vill du allt eller inget?
Jag är jag,
Jag är jag,
Jag är jag,
Jag är jag,
Jag är jag,

Svensk översättning av; xInDieNachtx


Kommentarer
Postat av: mathilda

älskar den här texten!!!! <3

2009-02-26 @ 18:43:08
Postat av: mathilda

jag älskar den här texten!!

tack så mkt <3

2009-02-26 @ 18:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0