Inte mycket nytt i LaFee världen..

Ja, när inte mycket händer finns det inte så mycket att blogga om. Jag ska försöka bättra mig med att kanske lägga in "dagens bild" eller "dagens låt" och sådant, om det skulle intressera er?
Hur som helst så spekuleras det mycket om i vare sig LaFee ska släppa en ny singel inom den senaste tiden, än så länge är det bara ett rykte men jag ska kolla vidare! Jag berättar om jag får reda på nått.
Jag hoppas att allt eftersom något händer i LaFee världen att jag uppdaterar oftare, och att ni läser, och att jag än en gång kan leverera den bästa svenska sidan. Än så länge finns det bara en.. Official Swedish Support.
Om ni hjälper mig att sprida LaFee's musik, och även då bloggen kanske, så kanske vi kan få LaFee att bli mer känd här uppe i scandinavien. Kan vi göra det tillsammans tro?

Med vänliga hälsningar,
Official Swedish LaFee Support


Well, when not much is going on there's not that much to blog about really. I'll try to be better with maybe put in "picture of the day" or "song of the day" and stuff like that, would you have intrest in that? Anyway, At this time there is alot of talking about if LaFee's is releasing a new single in the coming time, at this moment, this is just a pure rumour, But if I found something I'll let you know! I hope that when things getting more active in the LaFee world I would update more, and that you'll happily read it, and that I once again can give you the best swedish site.. there's only one.. Official Swedish Support. If you help me, to spread LaFee's music, i can blog more, then maybe we can get LaFee more famous up here in Scandinavia. Do you think we can make that happen?

Best wishes,
Official Swedish LaFee Support


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0