Svensk översättning på "Angst"

Här kommer en svensk översättning på Angst, som rätt och slätt översatt betyder ungefär rädsla, oro, fruktan. osv
Here it goes.

Angst (Rädsla)
Ensam med mig,
Tusen frågor i huvudet,
Varje natt är oändligt förbi,
Vad söker jag för mig?
Jag hittar det inte,
Vad är jag och vem vill jag vara,
När gåt äntligen min sol upp,
Jag letar, och letar och letar,

Rädsla,
Jag har rädsla,
På den här vägen, som jag går,
Rädsla,
Jag har rädsla,
För att jag inte längre kan förstå mig själv,
Vad vill jag igentligen?
Vad är mitt mål,
Jag vill för mycket,

Jag tror på det,
Att min dröm är riktigt,
Fast skuggorna är alltid med mig,
De viskar misstro djupt i mitt hjärta,
Vad gör jag, varför och för vad?
När hittar jag svaret, som jag tror,
Jag letar, letar och letar,

Rädsla,
Jag har rädsla,
På den här vägen, som jag går,
Rädsla,
Jag har rädsla,
För att jag inte längre förstår mig själv,
Vad vill jag verkligen?
Vad är mitt mål?
Vill jag förmycket,

Vem visar mig vägen,
Vem ger mig kraft,
För att veta vad som gör mig lycklig

Rädsla,
Jag har rädsla,
På den här vägen, som jag går,
Rädsla,
Jag har rädsla,
För att jag inte längre förstår mig själv,
Vad vill jag verkligen?
Vad är mitt mål?
Vill jag förmycket,

Svensk översättning av; xInDieNachtx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0