Svensk översättning på "Ring Frei"

svensk översättning på ring frei. inte helt korrekt.


Jag är ung, så vadå?

Kanske vet jag inte mycket,

Men en sak är klar,

Jag vinner spelet.


Gör du mig förbannad,

Så gör jag dig förbannad tillbaka,

Du får mig inte liten,

Akta dig, bomben tickar.


Vill du gå i eld?

Vill du se mig vinna?

Vill du lägga dig nu?


1 2 3, Ring fri.


Jag ger aldrig upp!

Det är inte över än!

Nu kan du uppleva nått!


1 2 3 ring fri,


Ring fri,

Ring fri,

Ring fri,


Du tror du vinner,

Du är för fåfäng,

Men nu fattar du det,

Nånting du aldrig kommer glömma,


Du tror jag är svag,

Men nu känner inte mig,

Passa dig snarast,

Annars slår det tillbaka hårt,


Vill du gå i eld?

Vill du se mig vinna?

Vill du lägga dig nu?


1 2 3 Ring fri,



Jag ger aldrig upp!

Än är det inte över!

Nu kommer du uppleva nått!


1 2 3 Ring fri,


Ring fri,

Ring fri,

Ring fri,


Ring fri (Jag kommer inte ge upp, än är det inte över)


Ring fri (Nu kan du uppleva något 1 2 3)


Ring fri (Jag kommer inte ge upp, än är det inte över)


Ring fri (Nu kan du uppleva något 1 2 3)


Ring fri.

Svensk översättning av; xInDieNachtx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0