Svensk översättning på "Weg von dir"

Letade lite bland mina dokument och hittade en mapp men en massa översättningar.
Detta är "Weg von dir" som ungefärligt betyder "Bort från dig"

Bråket är över och du har förlorat,

Du gör illa mig,

Jag vill inte det,

Lugnet före stormen,

Du gjorde det,

Jag kommer gå,

Jag har ofta försökt,

Det är över - Jag har fått nog,


Bort från dig,

Jag kommer äntligen,

Bort från dig,

Jag är så ensam och det är kallt,

Jag stannar här men vill bort från dig,


Igen och igen dina träffar i hjärtat,

Igen och igen går du för långt,

Vi två i min värld,

Det går inte längre,

Jag kan inte - Jag är ledsen,


Jag har ofta försökt,

Det är över - Jag har fått nog,


Bort från dig,

Jag kommer äntligen,

Bort från dig,

Jag är så ensam och det är kallt,

Jag stannar här men jag vill bort från dig,


Jag står i kallt väder,

Det som nu händer,

Är att allt går sönder,

Jag har rädsla i tystnaden,

Utan dig,

Jag vill inte ha dig längre,

Jag saknar dig,


Bort från dig,

Jag kommer äntligen,

Bort från dig,

Jag är så ensam och det är kallt,

Jag stannar här men vill  bort från dig,


Bort härifrån,

Står med ryggen,

Mot dörren,

Jag är ensam och det är kallt,

Jag stannar här men vill bort från dig.

<3

Svensk översättning av; xInDieNachtx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0