Ricky Garcia - LaFee's gitarrist



Ricky Garcia

Född: 23.02.1982
Vilka är dina favoritband? Dream Theater, Steve vai, Andy Timmons, Pantera.
Vart ser du dig om 20 år? Förhoppningsvis i gitarrolympics.
Vad borde man veta om dig? Gitarr är mitt liv, mer än bara hobby.
Hur länge har du varit med i bandet? Sens 2005.
Hur hamnade du i bandet? Christina var på en konsert med mig och ville ha mig i sitt band.
När var ditt första uppträdande inför livepublik? Nångång på min skoltid.
Hur känns det att spela inför live publik? Inget går upp mot att spela live.
Vad är det värsta som kan hända dig på en turné? Blackout och glömma sången, kabel problem, gitarren går sönder.
Vad gör du på fritiden, när du inte är på turné? Jag tränar, och arbetar på mitt solo album.
Har du några husdjur? En liten hund, den heter LUKE.
Vilken är din favoritfilm? Star wars, conan, terminator och andra med arnold.
Har du en sida på myspace? http://www.rickygarcia.com/

Ricky har släppt ett solo album som heter "Let the sleeping dogs die" all info finns på www.rickygarcia.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0