LaFee @ Welcome 2009 Berlin 31.12.08

LaFee's nya singel, som är den andra singeln på hennes nya album Ring Frei, som har släppts nu, och finns att beställa på amazon.de
Den singeln jag pratar om är såklart Scheiß Liebe! Låten är grym och här ser ni henne framföra den i Berlin på Welcome 2009. En gala som hålls i Berlin varje år, där man räknar ner till de nya året. Ni fattar.
Tryck på "Titta i högkvalitet" så blir allt bättre!

http://www.youtube.com/watch?v=75c3eJzQQLE&feature=related

(btw. jag la ut ett par översättningar, angst och ich bin ich, men tydligen kom de inte upp! jag sparade dem inte heller på datan, men jag ska se om jag har nån översättning på G.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0