"The road to LaFee"

Eftersom jag imorgon kommer åka ner till Tyskland, för att se alla våras LaFee i köln den 22:de, tänkte jag att jag kanske skulle kunna blogga mina upplevelser för er? Har ju resan, konserten och även meet&greet som jag kan skriva om.
Jag gör mest der för er, så jag ska försöka uppdatera så fort det finns något att uppdatera om.
Såklart är det också kul att dela med sig av händelser osv! så vad tycker ni?



translation;

Since I will go to Germany tomorrow, too see all ours LaFee in Cologne on the 22th, I was thinking that I maybe could blog about my experiences here for you? I'll have the trip, the concert and also the Meet&Greet to share with you.
I'll do it mostly for you, so I'll try to update as soon as often as I can. But of course it's also fun to tell everyone about my trip! so what to you think? Will you follow "The trip to LaFee"?


Kommentarer
Postat av: Lucie

I will also be in Köln :)

2009-05-19 @ 23:11:35
URL: http://lafeefrance.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0